| Prispevki

V sredo, 10. maja 2017, smo pet dijakov in profesorici Ajda Kamenik ter Polona Kikelj odpotovali na Norveško. Zgodaj zjutraj smo se zbrali na Dolgem mostu in se s kombijem odpeljali do beneškega letališča. Najprej smo poleteli do Amsterdama, drugo letalo pa nas je pripeljalo do Trondheima. Po dolgi poti nas je čakala še ura vožnje z vlakom do mesteca Levangra. Ko smo prispeli, so nas že čakali gostitelji in nas odpeljali v njihovo srednjo šolo, kjer nas je sprejel ravnatelj. Po kratkem pozdravnem srečanju smo dijaki odšli k družinam gostiteljicam. Pri njih smo stanovali prihodnjih 6 dni.

Naslednji dan, 11. maja 2017, so nam gostitelji razkazali šolo in nam podrobneje predstavili njihove učne programe. Pripravili so nam tudi kosilo, ki so ga skuhali dijaki, bodoči kuharji. Po kosilu so nas gostitelji razdelili v več skupin za »Tour de Levanger«. Ogledali smo si mestne znamenitosti. Sledila je večerja pri družinah gostiteljicah in prostočasno druženje z družinami na plaži in šolskem igrišču.

12. maja 2017, v petek, smo dopoldne sodelovali pri različnih projektih, ki smo jih popoldne predstavili. Zvečer je zopet sledilo druženje z norveškimi dijaki.

V soboto, 13. maja 2017, smo imeli prost dan, ki smo ga slovenski dijaki preživeli vsak s svojo norveško družino. Zvečer smo si ogledali vikinško vas. Kasneje nas je ravnatelj pogostil še z odlično večerjo.

V nedeljo, 14. maja 2017, je bilo zelo zabavno, saj smo se povzpeli na goro Harskallen blizu mesta Levanger. Najprej smo pomalicali, malico pa smo si na tabornem ognju spekli kar sami, nato pa se povzeli na vrh gore. Tam smo bili skoraj cel dan in se zelo utrujeni vrnili domov šele zvečer.

V ponedeljek, 15. maja 2017, smo se zjutraj z avtobusom odpeljali na sever Norveške ogledat ribjo farmo Flatanger. Najprej smo si ogledali film o posestvu, zatem pa smo si veliko kmetijo ogledali še »v živo«. S čolni, ki dosegajo hitrost 90 km/h, so nas odpeljali do velikih bazenov v morju. V teh bazenih gojijo losose. Sledilo je kosilo, nato pa smo se odpeljali nazaj proti Levangru.

Torek, 16. maj 2017, je bil naš zadnji dan na Norveškem. Zjutraj smo se slovenski dijaki  poslovili od svojih družin in se s profesoricama odpeljali v Trondheim. Ogledali smo si središče mesta in bili navdušeni nad mogočno mestno katedralo. Ob 13. uri pa smo se odpeljali na letališče in se vrnili v Slovenijo v zgodnjih jutranjih urah.